lördag 14 september 2013

Dramatiserade visningar på Ulriksdal

Efter sju sorger och åtta bedrövelser lyckades vi till slut baxa fram våra dramatiserade visningar till premiär! Största motgången var nog att vår Prins Oscar hoppade av med en veckas varsel. Då är det tur att man har såna klippor till kollegor som Eric som utan att tveka drog på sig fracken och pluggade in allt han behövde veta.

Idag klockan tolv gled husfru Margareta ned för trappan på Ulriksdal och tidsresan kunde ta sin början. Två utsålda föreställningar idag och lika många i morgon (åtminstone tror jag att de är utsålda i morgon). Om ni inte kommer då har ni en helg till på er, nästa vecka.

Förberedelserna har tagit upp all min vakna tid de senaste veckorna, så efter dagens föreställningar åkte jag hem och somnade som en sten. Sov i närmare tre timmar i sträck. Men nu är jag i form - att gå och lägga mig på riktigt.

Bilder kommer nog i morgon eller så.

2 kommentarer:

Håkan Steenberg sa...

Det låter kul! Jag ska se om det finns biljetter kvar till nästa vecka. Vi har vänner från Israel här då, och det vore en kul grej att göra med dem.

Knallhatten sa...

Det finns biljetter kvar, särskilt på söndag. Dock är visningen på svenska, så de kanske inte förstår så mycket.