lördag 2 april 2011

Knallhatten Christ Superstar?

Det börjar bli dags att göra nånting kreativt och träffa lite nya människor. Inte för att jag har något emot mina kollegor, men visst är det utvecklande med lite nya bekantskaper. I höst sätter Kungsholms kyrka upp Jesus Christ Superstar och söker sångare. Jag har anmält mitt intresse. Om jag kommer med så lär jag ju inte få nån större roll än femte soldat från vänster. Men just nu känns det helt okej, bara för att få agera lite och träffa andra som tycker att det är roligt. Kan jag vara inspirerad av amatörskådespelarna i Paraplyerna i Cherbourg?

1 kommentar:

Fru Ann sa...

Good thinking... Att se höra och göra så mycket som möjligt är inte bara berikande för dig utan även för alla andra i din närvaro... Tänk så många nya anekdoter och historier vi alla kommer att kunna ta del av... Och Kungsholms Kyrka som är så vacker... De har redan en Jesus Superstar därinne...